Dag 2 - Min första kärlek.

Min första kärlek (vad man nu visste om kärlek då?) var i högstadiet. Var 14 år och träffade en kille som jag var superkär i. Det tog slut rätt snabbt eftersom vi inte alls passade ihop.

Ps. Min största kärlek är T!

---

Min dag idag har varit bra. Trots att jag är sjukligt less just nu. Kan egentligen inte sätta fingret på exakt vad det är. Kan vara att vi läser två kurser parallellt eller att det är mörkt och kallt, eller att jag kanske längtar hem. Vill ha jullov och bara få slappna av därhemma med familjen! Har iaf handlett vår grupp idag, var huvudledare, vilket jag innan hade bävat för, men det gick förvånansvärt bra. Känner mig väldigt nöjd! Efter det traskade jag hem och har sedan tillbringat kvällen mestadels framför teven. Har ångest för att jag inte läser inför tentan på fredag, men jag orkar inte läsa. Sen har jag ångest för att jag inte har speciellt mycket ångest inför tentan. Åh. Jag försöker iaf tänka att det nog ska ordna sig och jag tror att jag kommer att klara tentan! Det är huvudsaken.

På måndag börjar en ny kurs, en som jag har sett fram emot rätt länge. Vi kommer att få lära oss om familjeterapi och göra rollspel i små grupper som vi sedan ska spela in. Känns skönt eftersom den kursen inte ska examineras med någon tenta eller rapport, utan bara med inspelningen av rollspelen. Så jag kan ta det lugnt med plugget över jul. Är värt hur mycket som helst!

Nu ska jag nog försöka läsa lite ändå. Imorgon väntar handledning med vår handledare mellan 10-12. Senare på kvällen blir det plugg med Marta och efter det, medvetandehöjning. Det kan bli en produktiv dag, dvs, en bra dag för min ångest.

Sov gott!




Saknar Tim supermycket. Satt och tittade på bilder från när han var mycket mindre och mitt hjärta bara smälter. Hur tusan kan man älska en unge så mycket?! Ja ni, fråga inte mig. Jag bara gör det. Jag skulle göra precis vad som helst för honom, han är det absolut finaste som finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0