What a day!

Sov ju hos Kattis inatt och kl 7 klev vi upp, duschade och begav oss mot Sundsvall! Trötta som tusan var vi också. Vi kom fram ett bra tag före dom öppnade så vi käkade frukost för 10 kr på Ikea, helt okej faktiskt! Köpte till ett ägg också för 4 kr ;) När Ikea öppnade traskade vi runt lite och kikade. Jag köpte 5 ramar som jag tänkte hänga upp när jag kommer till Umeå till hösten. Ska framkalla kort så det blir lite mer personligt på rummet. Tror det kommer bli fint! Efter det blev det Birsta City. Gick in på en massa affärer men köpte inte speciellt mycket. Hittade 3 linnen, ett på Gina och två på H&M. Men är nöjd att jag inte spenderade en massa pengar. Känner mig duktig, för det är inte likt mig. Vid 14-tiden begav vi oss hemåt.

Hängde hos K ett tag och sedan kom bror och hämtade mig. Käkade middag, sen åkte jag till K igen. Pratade lite och såg Pick of Destiny med Tenacious D. Gillar verkligen Jack Black. Han är en underskattad sångare, grym! Kvällen avslutade jag hemma framför teven med fina mamma. Hon satt och tittade på Poirot, så jag joinade henne där ett tag med min kaffekopp.

Nu ligger jag i bäddsoffan och är nöjd med dagen! Ligger även och funderar på hur min vecka kommer bli. Är helt ledig tills på lördag, och jag kommer bli uttråkad samtidigt som jag tycker det är jäkligt skönt. Måste försöka hitta på nått trevligt iaf! För sen börjar sommarjobbet på riktigt med extremt få lediga dagar! Ska iaf hälsa på Karro imorgon, det är min enda plan. Var hundra år sedan vi umgicks!


Lägger upp bilder på våra fina pärlplattor! Jag och Kattis hade tråkigt och kom på att vi skulle lägga pärlplattor. Det var inte igår om jag säger så. En bra tidsfördriv, men dock en dålig biverkning= ont i ryggen!

Nu ska jag sova, är TRÖTT!! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: kattis

då du skrev det här inlägget hade jag sovit i lite över 2 timmar :D haha.. jag var dödstrött vid 10!! :P

2010-06-14 @ 08:16:18
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0