Sundsvall!

Sitter här vid datorn hos Camilla och Oskar i Sundsvall! Kom hit igår kväll och stannar tills imorgon kväll! Vi började dagen idag med att träna och sola. Kände mig lite hurtig även fast jag inte alls hade någon energi till träning. Fast det har jag väl aldrig iofs?! Sedan begav vi oss hemåt, duschade och skjutsade Oskar till jobbet. Efter det blev det en tripp till Ann-Christine, fick se hennes nya lägenhet som ligger i stan. Drack kaffe, fick lite tips om Herbalife och surrade lite allmänt. När klockan började närmare sig matdags så gick vi ner till en pizzeria i närheten och köpte pizza. Eller jag köpte pizza, Milla käkade sallad. (Hatar duktiga människor) ;) Fast ska snart skärpa mig jag med! Jag och Kattis ska ju bli snyggast i sommar! Eller hur gumman?!

Har det iaf väldigt bra här, känns skönt att få umgås lite med Millisen, händer nästan aldrig! Det är dock tur att vår vänskap håller sig stark utan att behöva ses och ringa ofta! Jag vet vart jag har henne och hon vet vart hon har mig! Fina <3

Imorgon ska vi gå runt en sväng på Birsta medan Oskar jobbar. Mys mys! Ska se om jag hittar nått kul och sen är ju frågan om jag då har gjort mig förtjänt av att köpa det också! En bra fråga.

Nu ska jag lägga mig i den utbäddade soffan och mysa i min ensamhet! Har ju iaf katterna och katthåren som sällskap ;) Bättre än ingenting antar jag!

Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: kattis

Snyggast av alla!

2010-06-10 @ 08:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0