Sommarlov!

Välkommen tillbaka till bloggen Linda! Men jo tack du!
Nu är det dags att starta upp bloggen igen! Jag får väl se om det blir precis som det brukar bli, att jag slutar efter ett tag. Ska dock ge det ett helhjärtat försök.

Tänker inte ge någon kortfattad story om allt som hänt sedan jag sist skrev, men kan ju säga att skolan är slut, jag lever, jag mår bra och det känns jäkligt skönt att vara hemma! Har haft en underbar vår uppe i Umeå tillsammans med finaste vännerna. Har dock haft hat-känslor gentemot skolan, inte då utbildningen i sig utan bara kursen. Har ju läst sociologi hela terminen och det började bli sjukt tröttsamt där mot slutet. Men lämnade in sista hemtentan i onsdags! Samma dag gav jag blod för fjärde gången och käkade pizzabuffé med de ur klassen som inte hade åkt hem för sommaren. Och i torsdags åkte jag hem med Gustav, som var snäll nog att skjutsa hem mig och sedan köra resten av vägen hem till Linköping! Tack!!

Idag har jag tillbringat en stor del av dagen i bilen. Jag och Kattis åkte till Sundsvall och hämtade Jeanette på flygplatsen. Och sen åkte vi raka vägen hem! Kvällen har jag tillbringat i soffan med fina Kattis. Vi har pratat, skrattat och tittat på tv. Har även haft världens prat om viktminskning eftersom hon har börjat dricka nutrilett. Har planer på att börja imorgon jag med! Det verkar vara grymt effektivt, speciellt för någon med så kass självdisciplin som jag själv. Så vi får se vad som händer! Uppdatering kommer. Promise.

Imorgon ska jag lifta med Kattis ner till stan, ska kika på en födelsedagspresent till älskade Tim, som fyller 4 år! Sedan ska jag hem och baka kokosbollar till kalaset som är senare på eftermiddagen! Tror det kommer bli en toppendag!

Ska försöka skrapa ihop ett helt inlägg med massor av vårbilder vid senare tillfälle, för er som inte har facebook! Får se när jag orkar, fast som tur är så har jag snabbt internet nu när jag bor hemma igen! Så det ska nog ordna sig.

Nu ska jag försöka sova!

Godnatt <3


Bilder från vår italienska buffé hos Sandra! En helt underbar middag och kväll! <3


Kommentarer
Postat av: kattis

äntligen tillbaka ;)

2010-06-07 @ 10:07:40
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0