sol & ledighet!

Kom precis hem från stan. Ha varit där med pappa. Vi åkte först på soptippen, sen drog vi en sväng på gågatan, fikade toast på Lilla Caféet och därefter åkte vi till Fresks och köpte lite virke. Mys att få umgås med pappa sådär! Och jag älskar vädret idag! Jag är så nöjd att jag får vara ledig också, jag brukar har oturen att alltid jobba när det är fint väder. Jag njuter!

Midsommar var bra! Vi var hos fina Karro. Satt på altanen där, grillade, lyssnade på musik och pratade. Efter maten fick vi massor med melon, sedan cheesecake och paj. Underbart! Senare mot kvällen spelade vi brännboll, vilket ju alltid är roligt! Sammanfattningsvis: en lugn och skön midsommar med fina människor! <3

I lördags så åkte jag och T och käkade pizza, sedan var vi hos mig en sväng och efter det åkte vi till Magnus och Jeanette. Där tillbringade vi hela kvällen! Vi kikade mest på teve och satt och surrade. Småbarnen Magnus och Tobias sköt luftgevär och pratade om allt som har med gevär att göra under nästan hela kvällen! :P Senare på kvällen satt jag med bästa Tim och läste böcker och försökte lära honom veckodagarna! Det gick faktiskt riktigt bra. Han är så duktig!

Igår jobbade jag till halv 3 och tillbringade sedan några timmar här hemma tills Tobias åkte ner mot Stockholm. Sedan åkte jag till Kattis och Thobias. Köpte med mig lite lotter till T eftersom han hade fyllt år på lördagen. Fick tårta och bullar, och vi kollade på Aladdin. Jag tror att det är den bästa Disney-filmen. Älskar verkligen den!

Här kommer lite bilder från midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0