Nattugglan!

Ligger vaken fortfarande, borde väl sova men det går inte speciellt bra! Men nu har jag iaf lagt mig i sängen, det är ju ett steg i rätt riktning. Jag känner mig så pigg och aktiv på kvällarna. Och då menar jag inte aktiv som i att gå ut och springa, utan mer att jag vill pyssla med saker. Jag skulle lätt kunna sätta mig och rensa ut gamla lådor sådär halv 2 på natten. Såna saker som man nog normalt gör under dagarna! Suck. Blir rätt trött, önskar att jag gjorde sånt oftare på lite bättre tider. Som det är nu så blir inget gjort! :P

Har iaf haft en bra kväll! Var hos Tim i några timmar och firade hans 4-årsdag. Han var helt till sig när han fick presenterna och visste nog inte riktigt vart han skulle ta vägen. Crocsen passade bra, lite stora dock men då kan han ha dom länge. Vi åt tårta, fikade kakor och drack kaffe! En lugn och trevlig kväll! Dom sista kvällstimmarna har jag spenderat här hemma framför teven. Har löst lite korsord (är jag verkligen 21?), som jag tycker kan vara ett riktigt bra tidsfördriv och samtidigt rätt underhållande!

Imorgon åker jag ju till Sundsvall, ska bli kul. Ser fram emot det, verkligen.

Slutorden och sammanfattningsvis: Jag älskar Tim! Han är den finaste unge jag vet.

Tim: "Linda, jag ska slå dig."
Jag: "Vaa, ska du slå mig?"
Tim: "Nää, de ska jag inte, för jag tycker ju om dig."
Jag: "Åh, gör du?"
Tim: "Ja, du är rätt kul."


Kan man låta bli att älska ungen?! Nej, det går inte. Han lyser upp de dagar då jag får träffa honom. <3


Ren kärlek är vad det är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0