Mys med K & M!

Igår kom fina Milla till mig vid 18-tiden med bussen. Hon skulle vara studentambassadör idag på reveljen kl 9, så hon var tvungen att åka hit igår. Och då ville hon sova hos mig, vilket hon gärna fick göra! Vi gjorde iordning kycklingsallad och sedan drack vi kaffe på altanen. Vid halv 22 kom Kristoffer hit. Vi drack vin (inte jag då, jag drack cider) och pratade gamla minnen. Kikade på klipp på youtube, lyssnade på musik. Vi hade verkligen supertrevligt! Det är så jäkla sällan som vi tre ses och har tid att umgås! Lovely! Hoppas att jag och Milla kan åka ner till Sthlm i höst när K's teater har premiär. Skulle vara så roligt!

Skjutsade ner M till stan strax före 9, sen satt jag och väntade i stan tills bolaget öppnade kl 10. Lovade att köpa vin till mamma eftersom vi drack upp hennes igår! Och nu är jag hemma, dricker kaffe och kollar på Våra bästa år. Jag blir uppriktigt trött av den serien men ändå fastnar jag framför den jämt och ständigt. Suck!

Börjar jobba 14.30 idag. Skulle egentligen ha jobbat förmiddag men jag bytte pass eftersom Milla skulle komma. Det känns helt okej, förutom det fina vädret som jag egentligen skulle vilja ha tid att njuta av! Men det kommer väl fler fina dagar!

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0