jobb på midsommar!

Började halv 8 idag. Jag hatar att kliva upp så tidigt på morgonen, jag är en inbiten kvällsmänniska! Nu står jag iaf i kiosken och är trött som bara den. Inge folk nästan heller, som kan hålla mig aktiverad. Hoppas jag vaknar ur mitt koma strax! Slutar iaf 15 så det är jag glad över. Finns ju stackare som jobbar till 18.18 på självaste midsommar!

Ikväll ska vi till Karro! Ska bli himla mysigt. Hoppas på uppehåll och inge regn! Vill ju ha på mig fina sommarkläder, men det går ju aldrig. Jäkla skitsommar! Igår var ju den enda fina sommardagen hittills och det är snart juli! Skandal! Ska till Karro iaf. Hon slutar inte förrän 17 så åker väl dit mellan halv 18-18. Tror på en trevlig kväll!

Nu ska jag väl jobba vidare och försöka vakna till liv. Blä och pust!

Ha en trevlig midsommar!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0