Jobb o mer jobb!

Nu har sommarjobbet startat på riktigt. Jobbar eftermiddag idag, precis som igår. Känns helt okej faktiskt, gjorde det igår med trots att det var fullkomligt stendött! Hoppas det blir det mer drag idag!

Sitter och tittar på Oprah just nu. Jenna Jameson är gäst och det är väldigt intressant att lyssna på henne. Jag läste hennes bok för något år sedan, och trots en massa sex och smaskiga detaljer så fick man en inblick i hennes liv och hur jobbigt hon faktiskt har haft det. Jag gillar henne, hon har en stark integritet, trots att hon har visat upp sig naken tusentals ggr på film. Hon ser sig själv som en affärskvinna, och ingenting annat. Äh, tycka vad man vill, en intressant livshistoria!

Imorgon kommer fina Millis hit och ska sova hos mig! Ska bli supertrevligt. Kristoffer ska komma och umgås med oss under kvällen. Det var verkligen alltför längesen vi tre umgicks, så jag ser fram emot det! <3

Detta blev ett kort inlägg, kanske beror på att jag inte har något att skriva ;)

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0