Dollarstore!

Denna dag har varit lika fartfylld som gårdagen. Började med att jag åkte ner till stan, stannade till hos Sofie för att lämna av plattång och hårtork som hon ville låna. Sen åkte jag förbi mammas jobb, skulle hjälpa henne med en sak eftersom hon jobbade och inte hade tid. Och sen åkte jag tillbaka till Sofie!

Tanken var att jag skulle hänga med Karro på dagen, men hade en tanke på att jag skulle sova i Helgum inatt i Tobias lägenhet så då behövde jag hans nyckel, vilken Erika hade. Och Erika kom inte hem förrän nu vid middagstid och då tänkte jag åka till Karro nu istället. För då hämtar jag nyckeln och slipper åka tillbaka för att hämta den. (Oj, hoppas ni fattade nått.) Så jag och Sofie åkte till Kramfors och traskade runt på Dollarstore. Köpte duschcreme, shampoo, avsminkningsservetter, armband, matlådor och massa annat kraffs! När vi var klara käkade vi kebabrulle på Sylos, tusan vad det är gott! Och vi halv 5-tiden var vi tillbaka i Sollefteå och jag tog Volvon tillbaka till Långsele.

Nu sitter jag här vid köksbordet, ska strax åka till Erika och hämta nyckeln och bege mig mot Helgum. Ska umgås lite med Karro, det var alltför längesen! Vi lär väl surra massa skit och kanske se nån film :)

Sen ska jag ha myskväll med mig själv hos Tobias! Jag tycker det är så skönt att jag kan få komma bort sådär. Är ju van vid att vara själv nu när jag bor i Umeå, kan som inte riktigt vänja tillbaka mig till att alltid ha familjen runt mig dygnet runt. Så nu blir det lite alonetime!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0