bilbingo is the shit!

Alltså, normalt sett så gillar jag verkligen bilbingon! Egentligen vet jag inte varför eftersom det är otroligt segt. Men det är avslappnande på något sätt och lite spännande om man håller på att vinna. Men idag var det en skit-bingodag. Var inte nära att vinna alls! Och vissa vinner två ggr? Hur går det till?! Jag blir faktiskt galen! Och arg.. Pust! Och när jag sitter där så tänker jag "hit ska jag fan aldrig mer åka", men veckan efter sitter jag på dom hårda, gamla trästolarna och då brinner hoppet igen! Nej ni, det är nog rätt trevligt iaf! Try it, men inte om ni är rastlösa, då blir nog smått tokiga efter ett tag.


Redo för bingo, medan jag fortfarande trodde att jag skulle vinna storkovan! ;)

Imorgon jobbar jag mellan 11 och 20.18. Känns inte sådär toppenkul, men sen jobbar jag bara till 17 på fredag och 15 på lördag. Så jag står ut och kämpar på! Och sen jobbar jag med finaste Maria också, det hjälper mycket! Hoppas bara det blir skitväder imorgon, så jag slipper stå därinne hela dagen och titta ut på solen! (Sorry, ni som är lediga).

Nu ska jag tydligen se nån film med Andreas som inte går att se! Johnny's got a gun. Får väl se om vi får igång den! Annars går jag nog och lägger mig snart tror jag. Jag känner mig rastlös in i själen.


Lite ego-bilder bjuder jag på! Till vänster, min snyggaste gröna tröja som jag snodde åt mig idag. Vi fick den av ATG. Så nu ska jag ha den i några dagar, istället för den blågula jobb-tröjan. Börjar tröttna på den! Bilden till höger är från midsommar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0