Benvärk & trött som en gnu!

Vilken dag hörrni! Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen. Har varit i stan på hamnmagasinet från kl 13 idag tills nu! Och fullt upp har det varit. Har dammsugat, burit, plockat, hängt upp tavlor i mängder och samtidigt haft väldigt trevligt! Underbart sällskap, fina människor! Jag blir alldeles varm i hjärtat. Ska bli så roligt att se hur premiären imorgon kommer att bli. Hoppas på mycket folk och skön stämning!! Mina ben värker efter att ha stått rakt upp och ner i timmar i sträck, så nu ska jag iaf sova en välförtjänt sömn! Längre inlägg än såhär orkar jag inte med just nu. Men ni har fått en bild av vad jag har haft för mig idag.

Imorgon ska jag hänga med Tim från kl 15, för mamma och Jeanette ska ner på stan och shoppa loss! Jag har då ingenting emot att vara med mitt fina hjärta. Vi ska prata, leka och om det regnar, kanske se lite teve (Cartoon Network eller Playhouse Disney) Mina favoritkanaler ;) Ska bli supermysigt!!


Delar av dagen i bilder! Lite sång, lite motorsågning, bild på den färdigställda trappan, mer motorsågning!

Det kommer iaf bli en toppenbra invigning. Kom så långt idag med allt som behövdes göras. Ni som läser måste komma dit imorgon kl 19! Så enkelt är det. Gå in på kulturbygden.nu och läs mer!

Nej, nu håller mina ögon på att åka igen! Godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0