Yepp, uppdatering, trots att jag inte har något att säga..

Har varit på bilbingo ikväll, som vanligt. Vann absolut ingenting ikväll, men mammsen lyckades roffa åt sig en halv tusing! Det unnar jag dig kära mamma <3 Nu sitter jag på altanen med pappa och farbror. Mys mys!



Igår jobbade jag till halv 21 och när jag kom hem fastnade jag framför datorn med Tim, som skulle spela spel. 3 spel hade han med sig, Mulle Meck bygger bilar, Fem myror är fler än fyra elefanter och Hugo. Suck säger jag bara! Spelen påstås vara för barn som är 3 år och uppåt. Jomen tjena, hallå?! Hur tusan ska en 3-åring kunna spela spelen? Tim klarar inte av det. Hur ska han veta vart man ska trycka? Hur ska han kunna läsa texten som står och förstå hur man ska styra saker och ting. Alltså, jag blir irriterad. Vilseledande information! Så, där fick jag sitta i över 2 timmar och hjälpa till. Men, jag hjälper gärna Tim, tro inget annat. Jag älskar ungen och jag skulle göra allt för honom. Men efter 2,5 timme är man trött på spelet och speltillverkarna som säger att ungar på 3 bast ska kunna spela..


SUCK! Jag är trött på Hugo ;P

Imorgon jobbar jag 11-17 och sen ska jag på teater på Kulturbygden! Tror på en trevlig kväll :) Och även en trevlig dag, då jag ju jobbar med Maria och Marina! Me like.

Nu ska jag vara lite social! Skriver snart igen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0