Tacos och förfest hos söta Maria!

Sitter hos Maria nu, hon står i duschen och jag får umgås med mig själv en stund. Vi har precis käkat tacos, supergott! Men mätt som en galning är jag. Snart ska vi väl försöka göra oss lite snygga inför kvällens bravader. Vi får se vad som händer. Vi pratade om att ha en fest här hemma bara, men jag tror nog att det lutar åt att vi åker på krogen.

Och vilket väder vi har, vi höll på smälta bort ute på altanen! Jag har så svårt att stå ut i sån hetta. Det värsta är ju inte solen heller, utan hur kvavt det är. Yuck! Men nej, ska inte gnälla. Jag gnäller alltid, oavsett! :P Har iaf jobbat idag, från 8.30 till 15, så jag är rätt trött. Och förkyld är jag också! Hoppas att jag håller kvällen ut. Vill inte bli sådär less och trött som jag vet att jag kan bli. Som tur är så är Maria jäkligt upplyftande och glad, det ska nog hjälpa!

Nu ska jag sätta mig med min Peach Melba och bara slappa! Ska ha en rolig kväll, sådeså! Och är ledig imorgon med, vilket jag är så nöjd över. Inte ofta jag är ledig hörrni! Vi ses på Appelbergs ikväll då!

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Gryyyymt roligt hade vi ;)

puss och kram

2010-07-04 @ 18:36:50
URL: http://mariakallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0