Sommarbilder.




Mys och bad hos Kattis föräldrar i fredags :)






En ledig måndag, jag och bror dyrkade solen i trädgården och sedan åkte vi på Terrassen och käkade! Mamma fyller år så hon blev bjuden ;) Min finaste mamma! <3

Ikväll har jag varit hos Karro. Kattis hängde med oss till 21 då hon bestämde sig för att cykla hem. Sedan satt jag och Karro och tittade på utlandsresor och pratade om allt mellan himmel och jord! Kom hem för en halvtimme sen.

Imorgon jobbar jag eftermiddag. Ska hinna ner till stan en sväng och prova ett par skor som Kattis har lagt undan åt mig på Eurosko! Hoppas bara dom är lika fina nu som när jag provade dom första gången. Egentligen har jag inte råd men har alltid velat haft ett par gladiatorsandaler. Jag kanske är värd dom ;)

Nu ska jag kika vidare på CSI NY! Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0