Sjuk och less!

Har hostat och hostat och hostat lite till nu i flera dagar. Är så trött på det! Jag lyckas alltid dra på mig den värsta typen av rethosta, och den tar aldrig slut. Avskyr bara att jobba så! Att få ett host-anfall när man gör en mjukglass eller serverar någon fika. Yuck! Det är inte helt superfräscht! Men vad gör man? Jag tänker INTE sjukanmäla mig. That's not me!

Har inget roligt att skriva överhuvudtaget, har enbart jobbat dom senaste dagarna, nästan iaf. Och när jag inte har jobbat har jag inte gjort många knop. Har iaf pratat med Maria om att åka utomlands i augusti. Skulle vara så skönt att komma bort lite efter allt jobb och alla tråkigheter. Jag behöver en time-off, det är ett som är säkert. Just nu är jag så trött på att vara mig själv. Jag skulle behöva komma bort från alla tankar och all ångest, allt dåligt samvete och smärta som jag bär på dygnet runt. Gah! Tur att jag har bra vänner, som ställer upp. <3

Nu är äggen färdigkokade. Nu blir det god äggmacka med majonäs ;) Mums!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0