Övernattning hos min K!

Ligger här i Kattis soffa och ska snart sova. Jag måste bara berätta för er vilken underbar vän Kattis är! Det finns ingen bättre. Hon finns alltid där och hon vet precis vad hon ska säga, vid precis det rätta tillfället. Hon är vacker min Kattis, nåde den som skulle påstå något annat. Hon är bara min finaste och jag vet inte alls hur jag skulle klara mig utan henne. Tack gumman, du skulle bara veta hur mycket jag uppskattar att du finns. Du är ovärderlig på alla sätt och vis <3

Jag tror bestämt att vi två tillsammans är den bästa kombinationen ;)
Jag kom hit vid halv 7, vi käkade pastasallad och sen kom vi på att vi var sugna på glass. Så vi for till Långsele och köpte glass och lite andra onyttigheter. (Att vi aldrig kan skärpa oss). Sen laddade vi hem Lilla Sjöjungfrun och kikade på den. En riktig mysfilm, så otroligt vacker! När filmen var slut zappade vi runt lite bland dom få tv-kanalerna som K har. Och sen vart det dags för sängen. Det är lika bra det, är grymt trött just nu. Ogillar verkligen förmiddagar. Imorgon jobbar jag typ hela dagen, mellan 11-20.18. Känner mig smått omotiverad men vad gör man?! Jo, man biter i det svinsura äpplet och går dit. När man väl har fått några timmar avklarade så brukar det flyta på bra. Tur jag jobbar med Maria, min bästa kiosk-kompis ;)
Nu ska jag återgå till att hosta och väcka Kattis. Sovgott <3

Kommentarer
Postat av: kattis

men hjärtat! Jag blir ju alldeles rörd såhär på morgonkvisten.. Du är minst lika bra, om inte ännu bättre!!

You and me for ever! <3

2010-07-09 @ 10:11:05
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0