Myskväll hos Kristoffer

Kom nästan precis hem från Krille! Åkte dit efter 20 och blev kvar tills nu. Vi har haft en jäkligt trevlig kväll. Jag gillar att han är någon som jag kan prata med, om precis allt faktiskt. Allt ifrån genus, utbildning, förhållanden, musik och barn. Uppskattar den tiden vi kan umgås så jäkla mycket, oftast finns det så lite tid. Kvalitetstid, eller hur K?! Mer av den, säger jag. Men det är svårt att få det att passa in ibland. Tycker dock om honom lika mycket för det!! <3

Igår jobbade jag ju bara till 15 och hade beställt bra väder på eftermiddagen, men inte tusan blev det nå bra väder. Det blev blåsigt och kallt! Men ut med båten skulle jag. Kattis kom hit och vi åkte ut med mamma och pappa. Magnus, Jeanette, Tim, Daniel och Monica joinade också. Vi åkte runt på älven, sakta och jag och Kattis satt mest och frös. Men lite mysigt var det allt! Vid 22 så lämnade dom av oss hemma och vi gick in i värmen! Sedan bestämde vi oss för att åka till Kattis och jag sov där, som vanligt ;) På hennes sköna soffa! Innan det var sängdags hann vi även förbi Sture och Bernice. Åt kvällsfika där och satt och surrade! Gott! Varför måste jag älska kvällsfika?!

Började jobba halv 11 idag, så Kattis skjutsade in mig till jobbet. Och som jag bävat för att jobba denna söndag, det är alltid så fruktansvärt mycket folk ute i kiosken på söndag förmiddag. MEN, hör och häpna, idag var det överraskande lugnt! Jag kände mig rätt så jäkla nöjd över det, hann med att få massa andra saker gjort istället för att bara stå där i kassan och vid spelet. Tiden gick iaf jättefort och halv 3 kom Kattis in och vi käkade glass. Sen bar det av hem till mig och där hängde vi till middagstid då Kattis åkte hem igen. Vi sitter som ihop hon och jag!! Men det gör inget, om jag skulle måsta sitta ihop med någon, så skulle jag välja henne ;)

Imorgon blir det eftermiddagsjobb mellan 14.30-20.18. Det känns helt okej med tanke på att jag är vaken nu! Ska sova ut imorgon, sådeså! Är så trött i kroppen efter allt jobb på sistone! Tur att jag har en ledig dag på onsdag iaf.

Och imorgon hoppas jag att vi kan boka resan till Cypern! Ska bli så skönt att få komma bort.. Längtar!


Nissi Beach! Bilden är tagen -05, då jag och Sofie var där! Mys!

Sovgott nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0