livet är upp och ner...

Vilken dag jag har haft. Jobb till halv 3, stan med Kattis och nu ikväll har jag träffat Tobias. Det sistnämnda var otroligt känslomässigt och jobbigt, och jag har svårt att hantera situationen just nu. Jag känner mig fullkomligt otrygg i min nuvarande situation. Den är främmande och ny och jag känner mig så ensam på många sätt. Jag har vänner och familj som bryr sig och vill hjälpa men det är svårt när ingen känner det jag känner. Jag har så många känslor inom mig som jag inte kan uttrycka verbalt. Därför stannar dom inom mig och jag vet inte vad jag ska göra av dom. Vissa dagar känns allt bra, men när de jobbiga dagarna kommer, så glömmer jag bort allt det bra. Önskar att saker och ting kunde vara enklare, önskar att jag kunde bestämma mig, önskar att jag slutade vara så jävla velig. Men uppenbarligen räcker det inte att önska?! Jag är bara så trött på mig själv, mina tankar och min situation just nu..

Därför kommer nu bilder på Tim, från i onsdags. Mitt hjärta, som gör mig lycklig.









<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0