Jag och Kattis borde nog gifta oss..

För nu ligger jag här i hennes soffa igen! Det liksom bara blir så, men det gör ju inget, eftersom hon är min älskling nu. Hon betyder mycket! Vi har tittat på film ikväll igen, I am Sam. En otroligt fin film med Sean Penn och Dakota Fanning! Gillar ni drama och grinfilmer, se den för guds skull. Den är lång, men sevärd på alla sätt och vis. Innan vi kom hit var vi på bilbingo. Åkte dit med mamma, men satt med Linda och Kattis i bilen och spelade. Det gick såklart åt skogen, men var nära flera gånger. Hade ju suttit fint med lite pengar, men men. Jag antar att jag får vänta tills jag är utbildad psykolog. Hoppas att jag kan tjäna fina pengar då istället! :)
---
Har varit ledig idag. Tillbringade en stor del av dagen hos Jeanette och Tim. Hon lagade palt, vilket tar lång tid, så då umgicks jag med mitt hjärta. Han och jag kikade på teve, läste böcker och pratade. Jag är så glad att han finns, verkligen. Han lyser som upp min dagar, de dagar då jag träffar honom. Han är otroligt krävande, men så snäll och duktig! Mitt "mammahjärta" tillhör honom tills den dagen då jag får egna barn. Det är en sak som är säker! Så ni får stå ut med att jag tjatar om honom här i bloggen. <3
---
Just nu längtar jag verkligen till helgen. Jobbar och jobbar, men väldigt bra pass. Och på lördag fyller fina Sofie år, så då ska jag dit och partaja. Hoppas på en jätterolig kväll! Vilket jag alldeles säkert får.
---
Annars mår jag rätt bra. Det går upp och ner verkligen, men det är väl inte ovanligt. Jag och Tobias har gjort slut. Skriver inte detta för att få sympati, utan för att jag vill att folk ska få veta. Det är grymt tråkigt, men väldigt nödvändigt för stunden. Jag är bara helt övertygad om att detta är bäst för oss just nu. Kommer alltid att sakna honom, främst som min vän då, eftersom han är jättefin på alla sätt. Och jag kommer alltid bry mig om honom, så länge jag lever.
---
Nu ska jag försöka sova. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0