Hum?

Är hos Kattis just nu, ska snart iväg på jobb. Som vanligt! Men lucky me är iaf ledig lördag och söndag, känns helt underbart :) Egentligen skulle jag och Kattis följa med min familj till Salusands camping som ligger efter kusten, 4 mil norr om Ö-vik. Men igår fick vi lite beslutsångest när vi tittade på vädret. Ska dock bestämma oss på riktigt idag, hur vi ska göra. Om vi åker så åker vi efter jag slutat jobba med Thomas och Klara. Jag hoppas nästan på bra väder, för det skulle vara supermysigt!
Gårdagen var en riktig skit-dag. Jag kommer inte ihåg senast jag mådde så jäkla dåligt. Men mot kvällen så ordnade det upp sig något. Och nu är förvirrningen total igen. Och det är smått ohanterbart! Men jag lär väl överleva det här också..
Nu ska jag fixa lite med Kattis hår! Sen ska vi bege oss mot Långsele!
Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0