Seminarium

Ska strax iväg och möta Frida och Sandra vid tunneln! Idag har vi vårt andra examinerande seminarium på detta moment. Tror det kommer gå bra! Har fortfarande problem med att vara omotiverad och jag har inte läst allt vi ska läsa, vilket är jäkligt dumt! Men jag tänker att jag faktiskt lär mig mer på ett seminarium om böckerna och ämnet än om jag bara läser boken. Så jag hoppas vi har en bra diskussion! Har iaf en bra grupp i seminariegruppen, är med mina två flickor S o F.

Måste bara berätta lite om vårt semmelbak i söndags hos Sandra. Det var grymt mysigt! Vi bakade eget semmelbröd och det blev himmelskt gott! Och sen stoppade vi i både mandelmassa och sylt och sedan massor av grädde! Me like. Det är alltid lika trevligt hos Sandra. Vi uppskattar dig så mycket gumman, det hoppas jag du vet! Du är våran lilla bullmamma! <3

Imorgon åker jag hem till lilla Långsele. Ska bli skönt! Har varit en känslomässigt turbulent vecka. Ni som känner mig vet varför och vad det beror på. Så nu vill jag hem till familjen, vännerna och tryggheten. Mamma och pappa ska få världens största kramar! Fasen vad jag är hemmakär, nästan lite pinsamt men det bjuder jag på! JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!! Mer än allt annat i hela världen.

Nu ska jag slurpa i mig mitt kaffe och sedan börja gå! Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0