Home, sweet, sweet home!

Ligger här i bäddsoffan, som är min säng när jag kommer hem! Har ju tagit upp min säng till Umeå, så jag antar att jag får skylla mig själv! Men hellre en skön säng mestadels av tiden än en stenhård träsäng. Så jag överlever bäddsoffan under de helger jag är hemma. Känns skönt att ligga här och bara vara själv. Jag har märkt det att jag verkligen har ett stort behov av att vara ensam när jag är här hemma. Kan verka konstigt eftersom jag ofta är det uppe i Umeå. Men sen jag flyttade upp och fick mitt eget boende, så har jag lärt mig att uppskatta ensamhet och egentid. Här hemma är det nästan omöjligt att få det! Och tidigare hade jag verkligen ingen möjlighet att stänga in mig någonstans, för då stod bäddsoffan nere i källaren i allrummet och där sprang familjen förbi lite då och då. Nu är bäddsoffan lokaliserad i brors gamla rum, och jag får äntligen något eget. Jag förstår nästan inte hur jag orkade bo hemma förut, nu när jag inte gör det längre. Är alltid så jäkla skönt att få åka upp till Umeå efter några dagar hemma. :P

Har varit så himla trött och orkeslös sen igår. Jag undrar vad det är. Igår kändes det verkligen som att jag skulle svimma. Kändes som att hela min kropp var helt död. Kallsvettades och var jätteyr. Det är bättre idag men inte helt bra. Jag funderar om det kan vara blodgivningens fel. Gav blod för tredje gången i måndags och de tidigare gångerna har jag knappt känt av något alls, så jag skulle bli förvånad om det beror på det. Hoppas iaf att det släpper!


Min stackars lilla arm! ;)

Imorgon ska jag sova ut, käka frukost i lugn och ro. Sedan tänkte jag pallra mig ut på promenad! Och det viktigaste av allt. Ska hälsa på min älskade underbara Tim på kvällen. Saknar honom alltid så jädrans mycket! Sist jag skulle åka sa han: "Du måste faktiskt inte åka Linda, du kan stanna här och leka på mitt rum." Är så svårt när han inte förstår att jag verkligen måste åka. Min lilla sötfis!!



Godnatt & Sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0