Gruppmöte & en tur på stan!

Började dagen idag kl 10 med att träffa min arbetsgrupp inför seminariet imorgon. Vi pratade igenom 2 kapitel i boken vi ska ha läst, som handlar om teoretikern Titmuss. Vi hade som uppgift att förbereda 5 diskussionsfrågor inför morgondagen och det gick jättebra! Har dock problem med att läsa resten av boken som vi faktiskt ska ha läst. Det går bara inte. Det är, helt sanningsenligt, GRYMT tråkigt! Men jag ska försöka läsa till sent i natt. Det är väl värt att vara trött, bara jag klarar seminariet!

Vid halv 12 var vi klara och jag tog bussen ner på stan. Tycker det är himla skönt att få gå omkring själv och titta. Känner mig mycket mindre stressad då och hinner liksom titta i lugn och ro! Köpte lite smink på Lindex, mascara, ögonskugga och läppglans. Nu jäklar ska jag vara snygg i helgen! Gick vidare och kollade på skor och hittade ett par Fred Perry-skor, som förut kostat 899, som nu var nedsatt till halva priset. Var bara tvungen att köpa dom! Kollade även lite på Gina och H&M, men konstigt nog så hittade jag ingenting! Kanske var lika bra för min plånbok! Jag avslutade mitt stan-besök på Systembolaget, bunkade upp inför helgen.

Imorgon har vi seminarium kl 8, som jag hoppas går bra! På kvällen ska vi laga trerätters middag hos fina Sandra! Ska bli supermysigt. Fredrik står för förrätten, jag och Petra fixar varmrätt och Sandra har hand om efterrätten. Tror det kommer bli en toppenkväll! Ska försöka knäppa kort så ni får se på vår goda mat! ;)


Mina nya skor! Tyckte jag behövde några lite tuffare skor eftersom jag alltid har stövlar! Känner mig nöjd.

Nu ska jag försöka läsa. Eller så blir det tv-tittning (mest troligt). Vi får se!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0