Barnvakt!

Sitter just nu hemma hos Emma och Tobbe och är barnvakt åt deras två flickor, Nellie och Tyra. E & T är på bio och vi tittar på Bolibompa. Fast egentligen är det ingen som tittar. Tyra går omkring och leker med lite olika leksaker och Nellie sitter och tittar på SVT Play. Så egentligen är det bara jag som tittar på Bolibompa. Ska snart fixa lite fika åt de små och även till mig själv. Det blir fil & flingor och mackor med ägg. När jag har lagt dom ska jag försöka hinna se lite på skidskytte. Får se hur det går med den saken! Hoppas iaf att det går bra för Helena!

Idag hade vi en sista föreläsning om modernitet och vi fick även en inlämningsuppgift som ska vara klar på fredag. Det kommer nog gå bra, men det känns alltid lite jobbigt innan man har kommit igång. Får sätta igång imorgon och verkligen försöka, så jag slipper göra allt sista kvällen! Det är så typiskt mig!

Nu ska jag återgå till barnen. Ha en trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0