Dag 9 - Min tro.

Jag har ingen uttalad tro alls. Jag skulle nästan vilja kalla mig ateist! Jag tror inte att det finns en Gud. Däremot så tror jag att det finns något därute som vi inte ser. Spöken, andar, "energier", kalla det vad ni vill, men det kan jag absolut tro på och jag vägrar tro att allt har en "naturlig förklaring". Jag tror inte att det är så enkelt alltid.

---

Idag har jag spenderat tid med min fina kusin Sofie. Det var så längesen vi sågs nu, vet inte varför det alltid blir så. Men nu under julhelgen så kommer vi förhoppningsvis att ses mer än vanligt! Vi åkte ner på stan och fikade. Sedan bytte jag in ett par skor och köpte 2 andra par för pengarna. Det kan man kalla en bra affär! Och nu sitter jag hemma på rummet i min ensamhet, skönt!

Helgen har varit toppenbra! Jag och T var i Sundsvall. Vi åkte dit på lördag mitt på dagen och traskade runt lite på Birsta City. Vid 15 åkte vi vidare mot Södra berget, där vi hade bokat rum, julbord och en show med Wallmans Salonger. Vi hade stoooora bekymmer med att komma uppför berget och fick tillslut backade halva vägen upp. (halkan och all jävla snö ställde som till det.) När vi väl kom upp så checkade vi in, duschade och gjorde oss iordning och gick ner och drack en öl. Vid 18.30 var det insläpp och vi blev visade till våra platser. Vi hamnade nästan i mitten längst fram vid scenen! Kan det bli bättre?! När det var dags för mat så fick vi gå allra först och det var ett helt fantastiskt julbord! Under nästan 4 timmar satt vi där, åt lite, och lyssnade på de superduktiga artisterna i Wallmans. En jättebra kväll med andra ord! Det måste göras om! (bilder kommer)

Annars så tycker jag att det är jätteskönt att vara hemma! Har längtat så länge efter det här jullovet och nu äntligen är det här! Ska ha en lugn vecka och försöka att inte boka in massa saker varenda dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0