Dag 7 - Min bästa vän.




Min bästa vän är Kattis! Hon är helt fantastisk. Jag har svårt att sätta fingret på exakt vad som gör oss till så bra vänner, men det är något, som bara finns där. Vi har alltid roligt tillsammans! ALLTID! Vi kan skratta tills vi nästan kissar på oss. Vi kan lita på varandra till 100 procent. Vi ställer upp för varandra. Vi blev vänner ganska sent, nämligen under gymnasiet och jag är så fruktansvärt glad att vi hittade varandra då. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan henne!

Gumman, du ska veta att jag uppskattar dig så jäkla mycket och jag är stolt över dig i allt du gör! Jag saknar dig nästan jämt när jag är häruppe i Umeå och jag önskar verkligen att vi bodde närmare varandra. Du är i alla fall det finaste som finns och en av de absolut bästa människor jag har i mitt liv! Tack för att du finns! Jag älskar dig och du kommer att få dras med mig hela livet ut! <3

---

Min dag har varit rätt slapp faktiskt. Släpade mig upp ur sängen mitt på dagen och sedan tog jag bussen in till stan. Ringde Sandra och då råkade hon också vara på stan, så jag mötte upp henne och Kristian. Gick på bolaget, fikade på Kafé Station och sedan shoppade vi lite julklappar. Nu är jag klar med julklappar till mamma och bröderna. Har pappa, Tobias och Tim kvar som jag verkligen måste köpa till! Känns rätt skönt. Hälften avklarade! Jag bara älskar att köpa saker till mina nära. Önskar bara att jag hade mer pengar.. Men det är ju som det är när man är student.

Ikväll blir det fest iaf. Är egentligen inte alls sugen men jag tänker ändå gå ut! Det är sista helgen som jag är i Umeå nu innan jullovet och då vill jag gärna umgås med folk från klassen. Ska på förfest hos Maeve iaf med Sandra och Kristian. Tror det kan bli riktigt trevligt! Sedan ska vi tydligen till Scharinska, vilket ju kan bli spännande. Har aldrig varit där och festat.

Veckan har varit väldigt väldigt bra annars! Fantastisk kurs som vi läser nu. I torsdags fick vi göra ännu mer rollspel, vilket är sjukt utmanande och svårt! Jag provade både på rollen som familj och som terapeut. Igår var vi på skolan och fick lära oss hur man använder de kameror som vi ska använda för att spela in våra rollspel, som då sedan ska bedömas av våra lärare. Vi fick prova på att spela in lite, mest för att se hur det känns att se och höra sig själv, vilket man ju inte är jättevan vid.

Nu ska jag lägga mig i sängen i någon halvtimme och bara slappa lite. Sedan ska jag göra mig iordning inför kvällens festligheter.

<3

Kommentarer
Postat av: kattis

ååh tack gumman! Du är så fin! Saknar dig så jag kan dö.. Har abstinens nu ju.

Älskar dig mest! Pussar

2010-12-11 @ 17:51:56
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0