Dag 5 - Vad är kärlek?

Detta är alldeles för komplicerat för att svara på kl 2 på natten, men jag gör ett försök. Kärlek för mig är bara en underbar känsla. När man liksom kan titta på varandra och bara veta att det är såhär allt ska vara. Det är kärlek när man känner att man skulle kunna göra precis vad som helst för en annan människa. Kärlek behöver inte bara vara ett förhållande, utan för mig är kärlek även min familj och mina vänner. Kärlek är stark och försvinner nästan aldrig. Har den väl infunnit sig så sitter den djupt. En av de finaste saker som finns på jorden!

---

Vilken dag jag har haft! Började (SÅKLART!) med att jag försov mig dagen då vi har tenta. Jättebra Linda, eller inte. Frida ringde och väckte mig 8.50 och vi började 9.00. Vilken jävla panik! Jag hoppade upp ur sängen, tog på mig kläderna från gårdagen som låg framme. Sprang in på toa och har nog aldrig borstat tänderna så snabbt. Sminket fick vara, tänkte att det nog var viktigare att göra tentan än att se snygg ut. Sprang ut i köket och slängde ner min drickyoghurt och cola. Började min färd mot Östra Paviljongen 8.55. Powerwalkade och sprang vartannat. Kom fram 9.03! Satte mig ner, skulle försöka skriva mitt namn, men jag skakade för mycket. Hela min kropp var i något slags chocktillstånd. Yr och smått förvirrad så började jag försöka skriva. Drack cola till frukost (vilket skämt). Men, efter någon halvtimme började jag få ordning på mina tankar och sen gick det ändå förvånansvärt bra! Tentafrågorna var väl sådär, var två frågor som jag inte kunde alls. Men jag hoppas att det gick bra på övriga frågor. Oavsett så är det underbart skönt att ha det gjort.

Efter tentan drog jag ner på stan. Köpte en julklapp till mamma, tryckte i mig lite mat på Max (efter min cola-frukost var jag rätt så hungrig). Sedan tog jag en sväng förbi Systemet och införskaffade drickbart inför kvällen. Väl hemma la jag mig i sängen och sen minns jag inget mer. Vaknade vid 17 och insåg att jag nog borde kliva upp. Började städa rummet, torkade av alla ytor och dammsög. Sedan in i duschen! Vid 19.30 kom Marta hit och vi satte och surrade lite, som vanligt.

Vi tittade på två låtar på Idol och sedan begav vi oss mot Klas och Micke. Och kvällen där har varit väldigt lugn, men väldigt trevlig. Det var ett tag sen jag skrattade så mycket. Tack alla! Det sista som hände ikväll var att jag, Marta och Micke gick och käkade massa onyttig fylle-mat. Och nu är jag hemma i mitt lilla rum. Skönt! Ska sova så jäkla länge imorgon! HAHA! Det är välförtjänt.

Det blev ett långt inlägg, beror bara på att min dag har varit väldigt fullspäckad. Nu ska jag försöka hoppa ner i sängen och sova. Sovgott <3


Bilder från klassfesten hos Klas och Micke för ganska precis ett år sedan!

Kommentarer
Postat av: Marta

Men du Bindis... Det måste vara minst dag 7 nu.

2010-12-07 @ 21:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0