Dag 4 - Det här åt jag idag.

Det här blir en tråkig svada. Jag sov alldeles för länge, åt frukost alldeles för sent. Det blev 3 rostade mackor med leverpastej. Gick till Frida, drack massor med kaffe och åt en halv beuno (choklad). När jag kom hem ikväll åt jag en skål med hallonfil och en till chokladbit. Vilken mat-dag! Eller inte.

---

Halva min dag idag har gått åt till att slappa framför teven och den andra till plugg. Gick till Frida vid 16 och vi har suttit och pluggat i flera, flera timmar. Det gick faktiskt rätt bra, men mitt problem är att jag nu är ännu mer förvirrad eftersom jag har insett hur mycket det är som jag inte kan. Det känns inte sådär skitkul! Men nu får det faktiskt vara bra. Jag kan det jag kan. Oavsett hur det går imorgon så kommer jag att må så bra efteråt! Och sen på kvällen ska jag på fest hos Klas och Micke. Det bara måste bli en superbra kväll! No doubt about it!

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0