Dag 3 - Mina föräldrar.

Kärlek. Det är mina föräldrar. Alla som känner mig vet att jag älskar min familj mest av allt!

Min mamma är den absolut finaste mamman som man kan få. Hon finns ALLTID där och jag kan prata med henne om allt. Hon är ovärderlig!

Pappa betyder så otroligt mycket för mig. Jag är stolt över att han är min pappa och jag vet att han är precis lika stolt över att ha mig som sin dotter. Jag kommer nog alltid att vara hans lilla flicka!

Mina föräldrar har iallafall betytt allt för mig under min uppväxt. Jag vet inte var jag skulle ha befunnit mig i livet utan dem. De är underbara! Älskar er mest av allt!

---

Idag har varit en fullkomligt fullspäckad dag. Jag känner mig mentalt slut. Hade handledningsmöte fram till kl 12, och det var inga bekymmer alls. Det gick bra, vi fick prata av oss och vi fick massor med beröm. Men, det tar väldigt mycket på krafterna att sitta i 2 timmar och fundera kring sitt eget och andras ledarskap. Och att fundera kring den grupp vi har.

Efter mötet så gick jag och Mo och käkade lunch. Det blev rullkebab i Hum-huset som vanligt. Fy mig, inte nyttigt! När vi hade tryckt i oss maten så gick vi till UB och satte oss och läste i dryga timmen. Sen blev det för mycket för mig, höll på somna sittandes. Så vi gick och tog en kaffe i Lindellhallen. Marta och Oscar joinade oss och vi satt och pratade lite inför tentan på fredag. Känner mig förvånansvärt lugn faktiskt, trots att jag har läst alldeles för lite. Är dock övertygad om att det kommer att gå bra!

Vid 16-tiden traskade jag och Marta hem till henne. Hon lagade mat till mig och Peppe. Det bjöds på potatis och kotletter. Känner mig som världens snyltare, det känns lite som att jag har bott där på sistone. Trots att det inte är så illa! Tack fina ni! Efter maten blev det äckligt kaffe och plugg. Vid halv 20 gick vi mot Nydalahöjd och Matti för Medvetandehöjning. (Orkar inte egentligen förklara vad det är, men det går ut på att man ska bli mer medveten om sig själv och sina tankar kring olika ämnen.) Väldigt intressant!

Kom hem 22.30 efter en lång promenad! Tvingade mamma att ringa mig så jag hade någon att prata med på vägen. Gillar inte att gå själv sent på kvällarna i Umeå. Kanske är jag töntig, jag vet inte.

Nu ska jag titta på Boston Tea Party, jag tycker det är ett av Filip och Fredriks bästa program! Underbart roligt! Imorgon blir det en dag hemma med plugg och plugg, och sen lite mer plugg. Jag ska härda nu, för på fredag eftermiddag är det över. Wiii!

Sov gott!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0