Turkiet!!

Om 6 dagar åker jag, Karro, bror och Marcus till Turkiet! Fasen vad jag längtar. Denna resa är välbehövlig och mest av allt, välförtjänt. Har jobbat så otroligt mycket i sommar, det känns som att jag inte har haft något sommarlov. Så nu är det dags att åka iväg och bara slappna av och ha det bra! Vi åker den 22 aug till Alanya och vi har bokat ospecificerat, vilket ju är lite spännande! Håller tummarna att vi hamnar på ett någorlunda fint hotell iaf! Men resan var rätt billig, vi fick den för 2149. Inte helt fel!


Underbart!! <3

Och jag vet att det har varit dålig uppdatering på sistone, men så är det. Jag har inte känt att jag har haft tid att blogga och har som inte riktigt känt för det. Idag har jag iaf varit på stan med Karro. Skulle vara hos tandläkaren halv 2 och när det var avklarat så hade vi som uppdrag att köpa lite småplock inför resan. Apoteket var affären för oss idag. Vi köpte alvedon, ibumetin, skavsårsplåster, immodium plus, öronproppar (flygresan) och alcogel. Så nu är vi rätt redo för det mesta! Som tur är har vi ju apoteksvaror på Konsum också, så det löser sig om vi har glömt något.

Jag ser då verkligen inte fram emot att packa. Mitt bekymmer är att jag ju kommer hem från Turkiet den 29 aug och sen börjar jag skolan dagen efter. Så jag måste åka upp till Umeå samma dag som jag kommer hem. Och det innebär att jag måste ha packat klart allt som jag ska ha med mig upp innan jag åker på söndag. Så jag har det jag gör. Känns väl sådär! Kommer glömma hälften. Sen ska jag även fixa skjuts upp till Umeå, vilket är lite smått bökigt. Men jag hoppas verkligen att det löser sig! MEN, trots att strul så saknar jag mitt Umeå och alla fina vänner. Ska bli jätteskönt att få komma upp igen och träffa alla! Och kursen vi ska läsa nu är verkligen intressant; grupp-psykologi! Det ser jag fram emot massor.

Nu har jag även jobbat klart för denna sommar. Är jag glad över det? Jomenvisst. Det känns fantastiskt bra! Jag har jobbat så jäkla mycket att vissa dagar har det känts som att det inte har varit värt det. Men jag behöver ju pengar, det är dagens sanning! Men nu är jag iaf ledig i veckan. Och imorgon ska jag ner till stan igen. Ska både klippa mig och göra en ny tatuering! Wiie! Dock är jag jäkligt nervös över hur ont det kommer att göra. Pust! Ni får iaf se tatueringen i bloggen imorgon!

Nu ska jag nog höra om mamma behöver hjälp med maten!

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0