Sundsvall!

Idag har jag tillbringat dagen i Sundsvall med fina Kattis och Thobias! Vi åkte vid halv 10 imorse och kom hem vid halv 5. Egentligen hade jag inte tänkt shoppa ett dugg, men någonting hittar jag ju alltid. Och hade ett presentkort på Gina som jag fick av T förra julen, och hade 497 kr kvar på det. Så på Gina shoppade jag loss! Köpte två likadana tröjor, en i lila/svart och en i svart/mörkgrå/ljusgrå (typiskt mig att köpa dubbelt), ett svart linne med vitt tryck på och ett par tjockare svarta leggings som är lite varmare nu under hösten! Hittade även en bh med avtagbara axelband på Twilfit, vilket jag tycker är superbra! Kommer få mycket användning av den! Sen ville bror att jag skulle köpa högtalare som man kan kan koppla till telefonen, som vi kan ha med oss till Turkiet och jag hittade ett par jäkligt bra på Teknikmagasinet, för 349 kr. Hoppas bara det är lite kvalité i dom, det värsta skulle vara om dom slutade fungera därborta. Och på Ikea köpte jag två filtar till rummet i Umeå, och lite doftljus (me like). And that's it!


Här är den lila/svarta tröjan! Underbar! Tunn & oversize!

Under kvällen har jag inte gjort mycket. J, M & Tim kom förbi en sväng så då fick jag gosa lite på min älskling! Det första han sa när han såg mig var: "Va fin du är Linda". En standard-kommentar från den finaste ungen i världen! Blir alltid lika glad i hjärtat! Älskar dig gubben <3

Imorgon blir det stan med pappa, farmor & bror. Farmor & bror ska på vårdcentralen, sen ska vi hämta Sofies säng i hennes gamla lägenhet och ta den hem till oss. Och där någonstans ska jag försöka mig på att hinna en sväng på stan och köpa en present till bror som fyller år när vi är i Turkiet! Vi får se hur det går. Speciellt med en släpvagn på bilen. Pappa kommer inte vilja parkera i stan ;) Eller vad tror ni?!

Nu ska jag sova iaf! Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0