Imorgon - Turkiet!

Nu sitter jag här och är förväntansfull! Jag borde ha sovit för en timme sen. Ska upp kl 4 imorgon! Vi åker 5 härifrån, sen hämtar vi upp Karro i Helgum och sedan bär det av mot Sundsvall och Midlanda! Jag känner mig allt lite nervös, har fått lite resfeber. Men jag vet att det alltid går bra, så det känns bra! Packningen är snart klar, tur att jag vet om det, för det känns alltid som att jag har glömt allt! Min väska är den enda som är full av min brorsans och Marcus. Sen hur det ser ut i Karros får vi se imorgon! Jag tror att jag har ett stort problem när det kommer till att packa! Jag tar alltid med kläder som skulle räcka i flera veckor. Varför gör jag alltid så?! Att jag aldrig lär mig!

Idag har jag även hunnit med att hälsa på Sofie i Resele. Hon har ju flyttat ihop med Magnus nu så det var himla trevligt att få se hur dom hade det! Fick med mig Daniel (Sofies bror), Monica och barnen. Vi fick fika, kaffe och sen färgade jag håret på Sofie! Dom bodde iaf jättefint!

Nu ska jag iaf försöka sova! Ska ju snart upp. Pust! Jag kommer nog aldrig kunna somna, men det är ju värt ett försök! Vi hörs om en vecka hörrni! Ska försöka uppdatera något i Turkiet om jag får tag i en dator.

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: lars

Hoppas ni fick en skön semester. Skriv gärna lite om vad du lär dig och dina upplevelser på programmet.Nyfiken;)Jag hörde att ni jobbar hårt med grupprocesser just nu. Antar att det är krävande, men otroligt lärorikt.

2010-10-03 @ 11:17:28
URL: http://www.pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0