Helgen i bilder!


Dagen-efter-käk på Terrassen med Maria och bror!






Båttur på älven i lördags! Massa mys och sol <3

Nu sitter jag hemma framför teven med en kopp kaffe. Ska snart iväg på jobbet, och jobba till kl 17. Helt okej faktiskt eftersom jag har varit ledig nu i 3 dagar. Har varit så otroligt skönt!
Har även hunnit med att vara ner på polisstationen och fixat ett nytt pass! Ska ju iväg till Turkiet den 22 augusti, så det var dags att jag tog tag i saken. Mitt gick ju ut nu i mitten på juli! Blev verkligen inte nöjd med kortet men jag tänkte SKITSAMMA och sen kände jag mig jäkligt nöjd ändå! 400 spänn gick det på, men slår man ut det på 5 år så är det väl rätt billigt. Ser iaf fram emot utlandsresan! Vi måste bara se till att boka snart ;)

Nu blir det kaffedrickning, sen jobb. Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0