En göra-inget-alls-dag!

Såna dagar gillar jag. Som tur är så har jag mamma hemma också, så vi har umgåtts massa idag! Vi kom precis tillbaka efter en promenad till konsum där vi fikade kaffe och tårtbit. Fick även ett arbetsintyg (betyg) av Jens, där det stod att jag var plikttrogen och ärlig, och omtyckt av både personal och kunder. Det var väl ändå ett bra betyg?! Känner mig väldigt nöjd. Jag har bett om intyget eftersom jag funderar på att söka extrajobb i Umeå. Men får se om jag gör det i höst eller om jag väntar till våren. Känns som att kursen vi kommer läsa nu är nog krävande och jag vill ju vara ledig lite också! Speciellt under helger. Men söker jag jobb hoppas jag att jag får jobba med spel, atg och svenska spel dvs. Det tycker jag är rätt roligt faktiskt! Även fast jag inte kan någonting om hästar eller lotto ;)

Igår var jag och klippte mig hos finaste Karin! Eftersom hon har stängt salongen så fick jag komma hem till henne, vilket gick minst lika bra! Klippte av mig massor av hår. Valde att klippa upp det mer än vanligt eftersom mitt hår blir så jäkla platt annars. Är så trött på det! Blev iaf supernöjd! Och blonderade det även mer än jag brukar, trivs så bra i ljust.


Vad tycker ni?!


Lite mörka bilder från lördag, då vi åt nykokade kräftor. (Jag fuskade och köpte kräftstjärtar på Konsum)


Blandade kort: Tim i lekparken, jag äter ett surt äpple från vårt äppelträd och lite blommor från vår altan!

Nu ska jag hjälpa mamma med middagen!

<3

Åh, vad jag längtar till söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0