utekväll

Gårdagen började med att jag mötte upp Frida och vi gick till stan! Där gick vi runt i massa inredningsbutiker och köpte diverse grejer. Jag köpte ett duschdraperi, tidsskriftshållare och en tvålpump, saker som jag har tänkt köpa så det känns bra! Sedan ringde Petra, Fridas kusin och dom satt på ett café inne i stan så vi gick dit, drack kaffe och hade lika trevligt som vi alltid har tillsammans. Underbara människor!

Vid 16 var vi tvungna att åka hemåt och vi gick mot bussen! Väl hemma på Ålidhem så gick vi åt varsitt håll och bestämde att vi skulle vara hos Frida kl 20. Låg först bara och kikade på teve någon timme och sen gjorde jag mig klar och vid 20 gick jag bort till Frida. När jag kom dit var det bara Frida, hennes kompis Christel och Gustav som var där, men sen kom en klasskompis till Christel och hennes kille. Och sen kom även Petra och hennes syster Sandra. Och där satt vi och drack och lyssnade på musik, himla trevligt!

Vid halv 23 gick vi mot E-puben! Och vilken trevlig kväll! Vi dansade mest hela tiden och även fast det inte var speciellt bra musik så hade vi jättekul ändå! När klockan började bli halv 2 så gick vi hemåt igen. Då slapp vi kön som blir till garderoben. Tack för ett toppenkväll! Ni vet vilka ni är.

Och självklart glömde jag kameran. Jag är så ovan att ha en kamera så jag hoppas att jag ska bli bättre på att ta med den framöver!

Nu är klockan halv 16 och jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Egentligen skulle jag vilja komma ut en sväng men jag har sån jäkla dålig energi. Vet inte vad det beror på. Och ingen matlust har jag heller. Tror det beror på att jag känner mig lite ensam, och saknar Tobias massor. <3 Tur att han kommer om 5 dagar. Vad hade jag gjort annars?

Ha en fortsatt bra dag iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0