träningsvärk

Har varit kass på att uppdatera på sistone, I know. Ska skärpa mig! Eller iaf försöka.

Måndagen blev det plugg, som sagt, med Sandra och Frida. Moses kom även dit och satt med oss. Vi fick en hel del gjort men det känns som att det kommer krävas en mycket plugg innan detta sitter! Men tror dock att det kommer gå bra! På kvällen gick vi till Sandra för att titta på Svenska hollywoodfruar. Vilket gäng, säger jag bara! Vilken bunt med tomma blonda kvinnor. Älskade när en av kvinnorna, Maria, sa att om man går omkring i mysbyxor hela dagarna så får man skylla sig själv om mannen lämnar en. Oj, då hade nog Tobias lämnat mig för lääängesen! Dum, dummare, dummast! Men ack så underhållande. Känner bara att om dessa kvinnor vill vika ut sina liv på svensk teve så kan jag åtminstone få skratta åt dom!

Natten till igår var hemsk, somnade inför förrän 4-halv 5 och skulle upp halv 8. Helt ärligt vet jag inte hur jag tog mig igenom gårdagen men det gick förvånansvärt bra! Vi hade föreläsning om Känsel & smärta mellan 9-12 och efter lunch hade klassen blivit indelad i två och vi hade som en genomgång med läraren om vad exakt vi måste kunna på tentan. Så klockan 15 fick vi äntligen gå hem! Och då var jag fortfarande läskigt pigg och jag hade orkat hålla fokus uppe varenda minut. Jag måste ha fått nån slags överskottsenergi.

När jag kom hem hade jag lovat mig själv och Tobias att jag inte skulle sova något alls under dagen. Så jag höll mig vaken. Det var inte det lättaste, men jag la mig aldrig i sängen utan satt upp och försökte röra mig hela tiden. Vid 18 gick jag på gymmet med Gustav, en korridorskompis till Frida. Hon, den stackaren, hade såna problem med sin rygg att hon inte kunde följa med. Hoppas verkligen det ger sig snart, för igår var vi riktigt oroliga!
I vilket fall som helst, så körde vi ben och jag kan ju säga att det var längesen jag körde ben! Jag har inte tränat på hela sommaren och innan dess har jag inte kört seriöst på x antal år. Så idag mår mina ben INTE bra! Jag kan knappt gå och jag kan absolut inte sätta mig ner utan att tappa all kraft. AJ! Men samtidigt är det väl skönt, för träningsvärk betyder ju att det tog bra! Nu ska jag bara försöka hålla i träningen också!

Snart kommer söta Silje hit. Köpte ju en spegel till henne förrförra veckan på Jysk och nu har den stått här i snart 2 veckor eftersom hon har varit hemma i Oslo. Så vi ska väl försöka bära den till henne på Fysikgränd. Tur att det inte är speciellt långt dit!

Och idag går jag mellan 13-16 och har en föreläsning om motorik! Vet inte om jag är så taggad, men jag har väl inte så mycket till val.

Nu blir det frukost! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0