Tenta nr 4 avklarad!

Vilken dag jag hade igår! Jag är fruktansvärt slut och trött i kroppen idag, så jag har ingen aning om hur jag ska orka med denna dag med två föreläsningar, en på två timmar och en på tre. Helt omänskligt att gå så dagen efter en tenta!
Igår kl 9 började iaf tentan och jag satt och skrev konstant i 5 timmar! Kan ju säga att jag hade ont i handen efteråt. Idag har jag träningsvärk på höger sida av nacken och mitt pekfinger är som ett stort blåmärke. Men trots all smärta så gick det nog bra. Är ganska säker på att jag klarade det!

Efter tentan så tog jag och (gamm)-Linda bussen till stan! Hade två saker jag skulle göra, köpa en jacka till Tobias på Stadium och gå en sväng på bolaget. Det började med att vi gick och kikade på Lagerhaus, finns alltid så grymt mycket fint där och bra priser är det också! Efter det gick vi och köpte jackan. När vi kom därifrån var vi så hungriga så vi sökte reda på en pizzeria. Och jag kan verkligen rekommendera den. Maxim, try it! Tanken var att vi skulle käka pizza och dricka en öl men då hade dom bytt ägare nyligen och dom hade inte fått sin licens för att sälja alkohol. Så vi fick gå till fina Allstar och ta en öl. När klockan började bli 6 var vi tvungna att gå mot systemet och sen ta bussen hem.

Vi hann bara hem, bytte kläder och drog vidare. Mötte upp Silje på Ålidhem centrum och gick mot Carlshem. Där skulle vi ha efter-tenta-mys-kväll med ost, kex, vin och trevligt sällskap. Vilken kväll! Otroligt trevligt! Vi spelade såklart Singstar och Buzz, vi skrattade och vi hade det bara så bra!
Kom hem kring 1. Fick som tur va åka med Johnny till Ålidhem, så jag slapp gå. Jag var så himla trött när jag kom hem så jag tror knappt jag hann lägga mig i sängen förrän jag somnade. Det var längesen de va så härligt att få ligga ner kan jag säga.

Och nu sitter jag här, bitter över att denna dag ska förstöras med en lång dag i skolan. Hade gjort vad som helst för att få vara ledig, bara en enda dag efter tentan. Men nu är jag uppe och jag ska pallra mig iväg, så enkelt är det. Jag hoppas jag överlever dagen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0