Tenta imorgon!

Nu blir det ett kort inlägg för att spara lite tid. Tänkte hinna läsa igenom alla anteckningar än en gång innan jag lägger mig! Men imorse klev jag upp vid 10, vilket är bra för att vara jag. Klockan 13 kom Sandra och Frida hit och vi gjorde iordning kaffe och satte oss och försökte gå igenom alla sammanfattningar. Gick sådär lagomt segt men vi kom iaf igenom allt levande!

Vid 16 var vi klara och jag följde med Frida hem för att hämta börsen och sen gick vi på Ica och handlade lite tenta-mat! Köpte ciabattabröd och skinkost, så ska försöka göra iordning lite goda mackor tills imorgon. Och sen har jag äpplen och drickyoghurt också! Det borde räcka. Ska ju ändå sitta där i 6 timmar så nått måste jag ha med mig.

Strax före 19 gick jag bort till fotbollsplanen här på Ålidhem. Lovade Johnny att hjälpa till med friidottsträning. Dom har startat en grupp för lite äldre barn, tror dom var mellan 10-12 ungefär. Så vi körde lite häck och tresteg. Det värsta är väl att jag inte kan dom grenarna över huvudtaget! Och sen var det svinkallt ute så där stod jag och blev kall. Men nästa gång kanske det blir någon kastgren så jag kan vara med lite mer.

Efter träningen hängde jag med Johnny hem och vi satte oss och gick igenom alla tenta-frågor tillsammans och diskuterade lite. Jag lär mig så bra när jag får prata med någon om svaren, så det kändes toppen. Så där satt jag i nästan två timmar och kom nästan nyss hem! Men nu känner jag mig faktiskt mycket klokare!

Nu blir det sängen med papperna i knäet! Ska försöka trycka in lite mer information, om det går?!

Godnatt <3


WISH ME LUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0