söndag..

Denna söndag har ju varit fruktansvärt trist hittills. Kan bero på att jag bara sitter härinne och försöker plugga! Det går segt och jag har ingen motivation. Förstår inte varför det ska bli så när jag ändå tycker att ämnet är intressant och tentan är om 2 dagar!? Argh! Irriterad är vad jag blir. Men jag antar att jag får tvinga mig själv att läsa eftersom jag faktiskt måste! Det tråkiga är att jag lär mig så segt när jag måste tvinga mig själv. Men jag kämpar vidare!

Gårdagen var precis lika seg till en början! Försökte läsa men det gick bara inte. Så jag fick absolut inget gjort igår. Vid 17 åkte jag, Sandra och Silje in till stan och mötte upp Petra på Bishop Arms. Där käkade vi supergod mat och hade hur trevligt som helst! Vid 10 gick vi till Allstar och skulle kolla läget där. Det var hur fint som helst därinne och grymt bra musik! Där blev vi kvar till strax före 12 då vi tänkte att vi skulle ta bussen hem innan det blev nattaxa, vilket är dyrare. Men såklart så gick det ingen buss förrän 00.40, så vi satte oss på McDonalds och slappade i nästan en timme. Tjejerna åt en McFlurry och jag tuggade i mig några Chicken McNuggets. Gott!

Det var en otroligt lyckad kväll iaf och jag tror nog jag behövde det! För nu vet jag att jag har en seg kväll framför mig och samma sak imorgon! Förhoppningsvis så hinner jag träna ikväll, får se hur det känns lite senare. Det är så grymt skönt att få komma ut och göra något. Samlar på mig bra mycket mer energi av det än att sitta härinne och häcka. Tror det gynnar plugget också, även fast man förlorar ett par timmar av pluggtid!

Aja min vänner, önska mig lycka till! Och ha en bra kväll!

<3


Silje, Petra, Sandra och jag. Och GOD mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0