Söndag i Umeå med Tobias <3

Kom hem från Sandra och Kristian för ungefär en timme sen. Kom dit precis runt 7 och då satte vi igång att spela Wii. Det blev Raving Rabbids. Ett spel med underbart ful-söta kaniner och sjukt dålig grafik, men roligt är det som bara den.


När vi hade spelat tills vi var svettiga så satte vi på filmen, Gran Torino. Och vilken film! Den var otroligt bra! Clintan har gjort en underbar film och en grymt värdig avslutning på skådespelarkarriären! Om ni inte sett den så är det bara att ni springer iväg och hyr den! Sevärd!!

Efter filmen hann vi spela lite Wii Fit också, och då körde vi mest balansövningar. Dom är nog absolut roligast!
Vid 11 var S & K tvungen att hämta upp en kompis som kom med bussen hit till Umeå så där avslutades kvällen och vi åkte hemåt. Det var iaf en perfekt söndagskväll!

Nu ligger Tobias och se på sport igen, det är dock friidrott så jag kan ha överseende med det denna gången! Så jag ska nog dra mig från datorn och lägga mig bredvid honom! Imorgon blir det stan, ska dra med Tobias på lite shopping. Fick ju en slant när jag fyllde år och jag ska köpa träningskläder. Det är något som jag inte har, trots att jag höll på med friidrott i massor med år. Måste uppdatera garderoben, behöver några linnen eller toppar. Imorgon eftermiddag när min T har åkt hemåt så blir det plugg med Frida, Sandra och Moses. Vi måste sätta igång på riktigt nu!

Godnatt vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0