Shopping & fika

Kom precis hem från stan. Jag och älsklingen har varit där i ett par timmar. Fick ju pengar när jag fyllde år så då var min tanke att jag skulle köpa lite nya träningskläder. Gick först på HM eftersom jag tycker deras H&M Sport brukar ha himla fina kläder, men hittade inte speciellt mycket där. Köpte en svart långärmad tröja med dragkedja. En sån tröja man både kan ha på träning och på skolan, vilket är toppen! Sen gick vi på Stadium och där hittade jag ett svart linne, ett grått nike-linne och ett par svarta tunna mysbyxor. Är så himla nöjd! Har haft sjukt dåligt med träningskläder nu på sistone. När jag tränade friidrott var jag ju mest utomhus och hade överdragsbyxor, och stora t-shirtar. Ville ha nått mer smidigt när man ska vara på gymmet.
Försökte lägga in lite bilder men min dator vill inte samarbeta just nu! Så dom kommer i ett senare inlägg!

När jag hade shoppat klart gick vi till Brobergs Café, som ligger mittemot Stadium. Där blev det kaffe och en smörgås! Mys! Efter det gick vi upp till bilen och Tobias körde och ställde sig vid ingången till Hemmakväll och jag sprang in med hyrfilmerna. Och nu är vi hemma!

Om ett par timmar åker Tobias hem igen och då blir jag ensam kvar här. Kommer kännas jäkligt trist men nästa gång får jag åka hem vilket känns så härligt! Och ikväll ska jag till Sandra och plugga och efter det ska vi se Svenska Hollywoodfruar. Så då får jag ju iaf sällskap!

Nu blir det lite mys med T! Ha en fortsatt bra dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0