Saknar saknar

Dagen har varit smått ointressant. Sov alldeles för länge och när jag hade käkat frukost och druckit kaffe satte jag mig och försökte plugga! Läste igenom alla våra sammanfattningar och det känns som att jag kommer klara den här tentan! Detta är första gången jag känner så innan en tenta och jag känner mig så säker. Men vänta ni bara, tenta-ångesten dyker väl upp dagen innan! Hope not.

Vid 16 mötte jag upp Frida och vi gick på IKSU och tränade. Det blev en hel del kondition idag och sen körde vi lite mage och rygg. Skönt att få komma ut iaf! Kom hem efter 18 och nu har jag ätit. 20 ska jag vara hos Frida och vi ska ha Idol-kväll. Sandra kommer hon också! Men det blir nog en tidig kväll ikväll. Ska försöka hinna läsa lite innan jag lägger mig också! Nu gäller det att vara effektiv! Varenda ledig minut ska man sitta där och läsa om hur nervceller kommunicerar eller hur snäckan i örat fungerar. Kul hörrni, kul!

Nu ska jag iaf slappa en liten stund och sen ska jag pallra mig iväg mot stipendiegränd 10d.

<3

Och alla ni därhemma, jag saknar er! I'm pretty f*cking homesick right now. Men ska ju som tur är hem nästa helg! Så det ska bli underbar skönt!

Kommentarer
Postat av: kattis

jaaa, jag längtar som en gris efter att dom ska komma så jag får använda dom :D Hahah.. nej då, bara nästan! ;) Thobias är nog lycklig om han får mat lagad till sig dagligen så överlever han! ;P

2009-09-27 @ 16:11:21
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0