lördag i umeå

Har precis gjort mig klar här och snart ska jag försöka få i mig lite frukost. Sedan bär det av mot stan med Frida och en gammal klasskompis till henne från Lidköping. Vi ska kika runt lite och sen ta nån fika! Och sen blir det att åka hem, få i sig nån middag och efter det blir det förfest hos Frida. Ikväll ska vi på Rex, vilket ska bli roligt. Ha hört mycket bra om det stället men har aldrig varit där! Så jag hoppas på en rolig kväll! Och, kameran ska med så jag lovar att det kommer lite bilder imorgon!

Gårdagen var bra, förutom att jag sov alldeles för länge. Berodde dock på att jag har haft svårt att sova dom senaste dagarna. Tror jag somnade 5 natten till igår. Men vi började iaf klockan 15 och hade bara en föreläsning som slutade halv 17. Efter det gick jag och Frida till E-puben på EPP (Efter plugget pub) och mötte upp en kompis till Frida hemifrån. Så vi satte oss där, tog en (äcklig) öl och sedan gick vi på en lite promenad innan vi gick tillbaka till Ålidhem.

Väl hemma så tog jag det lugnt ett tag, kikade på teve och hann inte med så mycket mer innan jag skulle bort till Frida för att se på Idol. Köpte med mig lite vindruvor och Frida gjorde te. Så där satt vi, jag Frida och hennes korridorskompis Gustav och skrattade åt alla roliga människor och hyllade dom bra! Himla trevligt! Efter Idol var det tänkt att vi skulle se en film, men vi kunde inte bestämma vilken så det slutade med att vi såg Idol del 3, som vi missade pga bion i förrgår. Kvällen slutade med att Petra (Fridas kusin) och hennes kille Erik kom in till Gustav och sen kikade vi på en film som gick på 6an. När den var slut var kl 00 och det var absolut dags att gå hem. Satt och gäspade som en tok.

Tack för en trevlig kväll Fridas korridor :)

Nu ska jag slita mig från datorn! Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0