late night workout

Kom hem från IKSU för ungefär en timme sen, blev sen träning ikväll men kunde ju inte missa Idol för allt i världen! Det var dock inte speciellt bra idag. Hoppas på bättre program imorgon! Körde iaf med Gustav idag och det gíck toppen. Vi körde bröst och lite axlar! Känner redan nu att jag kommer ha fruktansvärt ont imorgon men det är det väl värt antar jag. Har hellre ont häruppe än i benen som jag hade förra veckan!

Idag börjar vi 9 och hade en intressant men lång föreläsning om emotioner. Kändes så skönt att det var sista föreläsningen innan tentan, så nu kan man slappna av lite iaf. Och vi (jag, Frida, Sandra och Moses) har suttit och skrivit svar till alla tentafrågor så nu gäller det bara att få all information att fastna. Det kommer inte bli lätt men jag tror att jag fixar det! Tentan närmar sig, på tisdag nästa vecka så sitter jag där på ÖP och skriver som en idiot i 6 timmar.


En reflexbåge och ett motoriskt blockschema! Förstår ni vad jag har att tampas med?!

Efter skolan så traskade jag och Frida till Berghem för att söka efter begagnade cyklar. Klas hade nämligen köpt en cykel av någon där och vi gick och gick och tillslut frågade vi på en pizzeria om dom visste var han höll till. Och det gjorde dom, så vi hamnade bland massa lägenhetshus och där såg vi en liten skylt där det stod "Cykel o Rep". Jag tror att gubben som jobbade med detta var närmare 90 år och han hade faktiskt två jäkligt fina cyklar som var nyrenoverade, men han ville ha 1000 kr för dom så vi blev osäkra. Slutade med att vi valde att vänta och kolla runt lite först! Och senare pratade jag med Klas och då var det inte alls den där gubben han hade köpt cykeln hos så vi hade gått någon helt annanstans. Så imorgon bär det av till RÄTT ställe! Förhoppningsvis så har han cyklar åt oss.

Imorgon blir det skola från 11. Vi har frågestund med alla lärarna kl 13 men vi tänkte hinna plugga innan!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0