Heja Felix!

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1228024&renderingdepartment=2.34558

Känner mig lite extremt hemmakär och småtöntig när jag sitter och hejar på Felix i Idol! Det kan verka som att jag hejar på honom enbart för att han är från Sollefteå, men så är inte fallet. Känner inte honom alls och har aldrig hört honom sjunga förr. MEN, han är GRYM! Det är bara så tråkigt att dom nästan inte visar honom i något klipp överhuvudtaget! Men kan ju iaf räkna med att jag ska rösta på honom så länge han är kvar! Heja Felix!

Dagen har varit sådär intetsägande. Gick på skolan kring 11 idag och försökte sätta oss och plugga. Blev dock lite plugg och mycket surr om allt annat. Efter det så hade vi frågestund med alla lärarna på kursen, vilket var rätt nyttigt men samtidigt blir det mycket prat om sånt som man känner att man redan kan. Så tillslut kände jag bara att jag ville gå. Det känns som att någon försöker trycka in saker i en hjärna som redan är proppfull! Men en av våra lärare Anna-Sara berättade att hennes mantra var: "Jag kan alltid mer än vad jag tror." Så jag håller mig till det tills tentan och hoppas på det bästa!

Nu ikväll har jag gjort så lite som möjligt. Egentligen skulle jag ju plugga men jag känner bara att jag vill kräkas på detta just nu. Jag tror att jag får nya krafter imorgon så då ska jag absolut läsa, om och om igen. Sen ska vi försöka sätta oss tillsammans, jag, Frida, Sandra och kanske Moses och gå igenom allt. Det är alltid nyttigt att prata kring tentafrågorna och då lär vi varann saker som vi inte kunde förut.

Nej ni, nu vet jag inte hur jag ska göra. Ska iaf traska ut i köket och diska lite, sen får jag se vad jag orkar göra. Förmodligen blir det bara en kväll med fortsatt teve-tittande!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0