Grattis till mig, idag fyller jag 21 år.

Klev upp klockan 7 idag för att tvätta! Vilken underbar början på en födelsedag men det är så det är när det inte finns några tvättider! Men det känns bra att få rena kläder och hela lägenheten kommer lukta sköljmedel. Nu ska jag även försöka mig på att städa. Känner att jag vill göra det innan Tobias kommer! Han är den delen i vårt förhållande som är ordningssam! So this is for you bejb!

Gårdagen gick ut på att gå på en tentagenomgång/föreläsning om motorik mellan 13-15 och efter det gick jag hemåt. Kvällen blandades med plugg och Idol och jag kände att jag faktiskt åstadkom något när jag fick ihop en fyra sidors föreläsning om motorik som vi ska gå igenom idag, jag, Sandra, Frida och Moses. Så jag hoppas dom är nöjda med det jag har skrivit.

Efter vår genomgång av alla tentafrågorna hittills så har vi ännu en föreläsning om ännu ett "ämne", nämligen ANS och Hormonsystemet. Och jag som tyckte det räckte gott och väl med allt vi har fått redan. Tydligen inte! Jag hoppas verkligen att jag kan trycka in all denna information i min hjärna och komma ihåg den till tentan. Det kommer bli en tenta där jag får fruktansvärd skrivkramp och ja, jag ser inte fram emot det.

Idag fyller jag ju år, jag blir hela 21 år. Det känns asbolut inte mer speciellt än att vara 20, men självklart är det väl trevligt att ha födelsedag. Speciellt med tanke på presenterna från alla hemma som kommer med Tobias idag och alla grattis-hälsningar! Och ikväll ska vi till Sandra och ha en liten fest där. Hon ska baka tårta åt mig och jag uppskattar det så mycket! Det kommer bli en underbar dag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0