g-force

Kom hem för ungefär en timme sen! Har varit på 3D-bio med Sandra, Kristian, Frida, Moses och Fredrik. Vi såg G-force, som var en jättehärlig animerad film! Rekommenderas, speciellt om man har barn som gillar såna filmer! Och vilken kvalité det blir i 3D, helt underbart att titta på! Kommer absolut att gå på fler 3D-filmer. Och då ska jag ta med mig Tobias!

Idag började vi kl 13 och hade en föreläsning om hörsel, lukt och smak. Fick även veta att vi enbart skulle ha tenta-fråga på hörsel så det kändes jätteskönt! Så på första delen som handlade om just hörsel antecknade jag som tusan och sedan kunde jag slappna av och bara lyssna. Gillar verkligen våra föreläsare på denna kursen, och Anna-Sara som vi hade idag är toppen. Hon har tidigare varit gymnasielärare och det märks! Hon förklarar bra och lätt, och har inga förutfattade meningar om att vi psykologstudenter ska vara några genier som redan kan och vet allt. Så det känns jättebra!

Imorgon ska jag och Frida hänga med Sandra och Kristian upp till Ersboda. Dom skulle till Jysk vid 12-tiden och jag och Frida ska väl kika runt lite och sen tänkte vi bara traska omkring däruppe och sedan ta bussen direkt till universitet när vi börjar kl 15. Känns bra att få något gjort innan man börjar, annars ligger man bara i sängen och slappar (iaf jag ;P).

Blä för saknad säger jag bara! Önskar verkligen att min Tobias vore här nu. <3 Älskar honom mest av allt!

Nu ska jag göra mig klar och lägga mig i sängen! Godnatt vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0