diskuskastning & sjukhusbesök

Idag har varit en fullspäckad dag! Klockan 10 imorse hämtade Johnny upp mig och vi åkte mot ett ställe utanför stan för att kasta diskus. Det var så himla härligt att få kasta igen, det måste vara drygt 2 år sen sist! Och det gick mycket bättre än vad jag trodde, med tanke på hur längesen det var sist. Kastade närmare 30 meter, och det trodde jag INTE!


Såhär vackra var vi under kasten!

Klockan 13 började dagens föreläsning, som var den sista viktiga föreläsningen innan tentan som är om en vecka! Så nu känns det skönt! Nu tänker jag inte trycka in mer information i huvudet. Efter skolan skjutsade vi (Kristian) bort Frida till akuten. Hon har åkt på någon typ av ryggskott och det ser verkligen ut som skolios. Hon fick inte komma in då, utan hon skulle komma tillbaka kring 17 så vi åkte till Sandra, pluggade lite och åkte tillbaka. Och när vi väl satte oss i väntrummet så tog det bara ca 10 min och sen kom vi in. Det gick jättebra, det var bara hennes muskler på ena sidan ryggen som var så spända att hon såg sne ut. Så hon fick lite värktabletter och det skulle tydligen ge sig av sig själv. Så jag hoppas verkligen hon blir bra snart stackarn!

Kom hem vid 19 och tryckte i mig lite risgrynsgröt. Nu sitter jag och väntar på att Idol ska börja! Kommer bli en lugn och skön kväll alldeles för mig själv!

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Diskus? Hur kom du på det? Och långt kastade du också. Kanske du skulle börja friidrotta igen. Skämt åsido, förstår att det var kul. Man kan ju bli lite nostalgisk såna gånger. Hälsa Frida så mycket från mig, hoppas hon snart blir bättre. Kram mamma

2009-09-23 @ 08:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0