A beautiful day!

Nu sitter jag här hemma vid datorn och har precis slängt i en tvättmaskin! Hade bara en föreläsning idag mellan 10-12 och den var hur bra som helst. I denna kurs, biologisk psykologi, så får vi alla tentafrågor i förväg så vi vet precis vad som vi måste kunna. Saken är den att det är hur mycket som helst att lära sig och vi kommer få skrivkramp 10 ggr om när tentan ska skrivas! Men, idag hade vi iaf en genomgång av det visuella systemet och vi fick sitta i grupper och gå igenom svaret och sen satt vår lärare och skrev ner det hela i ett word-dokument som han lägger ut på vår webbplats sharepoint. Vilken hjälte! Så då är det bara att plugga och trycka in allt i hjärnan!

Senare idag så hämtar Sandra och Kristian upp mig och Frida och sen åker vi mot Bion, vi ska hämta ut biljetter som vi har bokat. Vi ska gå och se G-force i 3D på torsdag! Det ser jag fram emot. Efter vi har fixat det åker vi direkt till Sandra, och där blir det Idol-kväll för hela slanten! Efter Idol tror jag vi ska spela lite Singstar också. Eftersom vi är lediga imorgon så gör det inget om kvällen blir låååång. Kommer bli en bra kväll!

Saknar min Tobias idag, massor! Det gjorde jag igår kväll också. Ibland går det liksom bättre med saknaden och vissa gånger känns det riktigt jobbigt! Speciellt nu när vi har umgåtts hela sommaren, nästan varje dag. Då känns det tungt, men det kommer bli bättre, det vet jag. Och på min födelsedag, den 18 sep, kommer han hit! <3 Älskar dig gubben!


Jag & älskling, och en bild på några fina blommor som mamma har ute på vår altan!

Nu ska jag gå och se om maskinen snart är klar! Ha en bra eftermiddag/kväll vänner!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0